Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Rayerrr...

Assalamualaikum....Disini saya mahu mengucapkan Selamat Hari Rayerr..Maaf Zahir dan Batin k...

Hari nih saya mahu enceritakan mengenai hari raye saya..Tahun ini saya akan beraya di jelebu..Kerana di situ terletaknya rumah saya dan umah nnek saya..Rumah dekat2 jew..Sooooo xpayah pening nak gi rayerr mane dulu..Dalam 1 hari boleh da g due2 umah tu..Senang an????hahahah

Tahun ni tea family aq purple..Aduish..Teringat at my lalink ERIZA EZRIN..Tengok uw name dy un aq purplekn..hahaha..nak taw sebb ape..Sebab she very love to purple..Yewp..Aq mg xslah...hahaha..bju aq yg len2 wane choc n pich...hahaha..tu jew la...bia skit...xpe...


Jangan lupo datang rumah yo...Macam de...jangan lupe k...daa..salam...


p/s:nak gi berayer jap...hahahha



No comments:

Post a Comment